Wednesday, December 9, 2009

Wajah Baru Semangat Baru!

Alhamdulillah akhirnya selesai juga pemulihan dan penambahbaikan pada blog saya ini. InsyaAllah dari semasa ke semasa, saya akan pastikan hanya yang terbaik untuk pembaca blog saya kerana disinilah tempat saya boleh berkarya dan meluahkan segalanya dengan mudah. Saya juga berharap wajah baru blog ini dapat memudahkan sahabat2 serta memudahkan kerja dakwah kita.

Dengan wajah baru blog saya ini, saya lebih yakin dan bersemangat untuk meneruskan apa yang telah saya mulakan dahulu. Harapan yang tinggi juga agar penulisan dan karya saya sedikit sebanyak dapat memberi impak dan kesan dalam pemikiran pembaca blog saya. Saya tidak mendoktrin atau memaksa pembaca blog saya untuk menerima pendapat dan pandangan saya, tetapi untuk membuatkan pembaca blog saya berfikir dan membuka luas pemikiran agar kita menjadi umat yang peka dan bijak.

Akhir kata, terimalah sebuah lagu pemangkin semangat jihad kita terhadap agama suci kita agama Islam. Segala perbuatan kita pasti akan dihitung kelak. Dan sewaktu perbicaraan nanti, kita akan sedar, hanya Islam dapat menyelamatkan kita dari api neraka. Biar kita susah dan merana di dunia yang sementara ini daripada kita susah dan merana di akhirat yang kekal kelak.

Wallahualam.. :)


Mujahid Setia

Bangkitlah mujahid bangkitlah

Rapatkan barisan rapatkan

Ayunkanlah langkah perjuangan

Mati syahid atau hidup mulia


Siapkan dirimu siapkan

Gentarkan musuhmu gentarkan

Takkan pernah usai pertarungan

Hinggal ajal kan menjelang


Henyahkan rasa takut dan gentar

Walau raga kan meregang nyawa

Kerna Allah tlah janjikan syurga

Untukmu mujahid setia


ALLAHU AKHBAR!

3 comments:

MR. SYAH said...

hijau.. sedap mata memandang.. heheh..

ShafiyahShafie said...

Mabruk ya ukht!

AienAiril said...

salam ukhuwwah..

mR.sYaH,
hehe hijau itu indah.
begitu juga Islam.

WaniJamal,
syukran ya ukhti!
:)

Post a Comment