Wednesday, August 12, 2009

Saya Jatuh ♥ & Rindu

DNA - Dengan Nama ALLAH

Salam buat semua. Hm, saya sebenarnya ingin meluahkan rasa yang terbuku di dalam hati ini secara terbuka. Saya rasa tak salah kalau saya memberitahunya kerana perasaan ini adalah fitrah manusia.
"Ya Allah, jika benar perasaan ini hadir dalam diriku, izinkan diri ini merungkainya dengan cara yang benar disisiMu dan hanya keranaMu, Ya Rabbana."

Saya jatuh ♥ & rindu pada pemilik alam semesta ini. Lama rasanya saya tidak menikmati keindahan ciptaanNya. Dulu, saya selalu ingin "mendekatiNya". Orang kata, Dia ada di atas (simbolik). Saya berusaha untuk "mendekatiNya" dengan...








*Kat dalam hutan & atas bumbung Kompleks

Saya jatuh ♥ & rindu untuk melafazkan selawat ke atas Baginda. Baginda adalah Qudwah Hasanah saya! =D Saya kagum dengan semangat perjuangan yang ada pada diri Baginda. Saya benar-benar rindu untuk melawat Baginda.

*Di dalam kubah Hijau itulah, Baginda dimakamkan

Saya jatuh ♥ & rindu pada kedua ibu bapa saya yang melahirkan, menjaga dan mendidik saya sehingga saat ini. Lama da tak balik umah jumpa dorang. Terima kasih atas segala pengorbanan, penat lelah & wang ringgit yang dibelanjakan oleh mak & bapak selama ain berada di muka bumi Allah ini. Jasa mak & bapak tidak dapat ain balas dengan kata-kata.

*Pasangan bahagia XD

Saya jatuh ♥ & rindu pada adik beradik, kaum keluarga, dan sanak saudara. Tak sabar nak tunggu raya, boleh jumpa semua. One big happy family at home..


*Kami Adik Beradik!

*Keluarga sebelah ayah (13 orang cucu)

*Keluarga sebelah mak

Saya jatuh ♥ & rindu pada sahabat-sahabat seperjuangan saya di EAC. Semoga kita semua thabat dalam perjuangan menuju redha Allah. Ukhuwwah Fillah Abadan Abada...

*Rindunya...MyEm0.Com


Saya jatuh ♥ & rindu pada kakak-kakak angkat saya. Memandangkan saya anak sulung, so saya hanya mampu menumpang kasih sayang kakak-kakak ini. Sebenarnya kalau nak diikutkan, semua yang berumur lebih tua dari saya, adalah kakak saya. Hm dia yang paling best untuk hang out bersama..

*Kak Ngah & Kak Lah ♥

Saya jatuh ♥ & rindu pada kenalan saya di kompleks. Kami kenal time JCC, OC & JPK. Tak tahulah macam mane boleh rapat cam sekarang. Yang pasti, mereka kawan saya!









*Fatin, Ain Salim, Fatimah & Wa

Saya jatuh ♥ & rindu pada ex-roomate saya. Selama 2 tahun di Jengka, saya baru 2 kali tukar bilik. Jadi, lama kitorang bersama. Tetapi akhirnya saya terpaksa memisahkan diri setelah memegang jawatan dalam MPP.








*Sarah, Miza, Farhana & Rasyidah

Dan ramai lagi sehingga tidak dapat untuk disenaraikan di sini. Namun, korang semua tetap ada di hati saya. Semoga ♥ & rindu saya pada korang semua bersandarkan kepada paksi akidah yang kukuh atas nama Islam..

"Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, maka hilanglah cintaku padamu.."

Saya sayang semua..MyEm0.Com

2 comments:

Faridrashidi.Com said...

Assalamualaikum, salam sejahtera..

Semoga tuan rumah sentiasa sihat hendaknya.

Kalau kelapangan jemput ke blog saya. Boleh bertukar link dan pendapat.

Kembara Sufi Mencari Aspirasi

dr.wanpotter said...

salam syg... ada gak gmbo akak y comel dlm ni erk...

Post a Comment